חיפוש

ארנק לגבר מותגים

רוב הגברים מעדיפים ארנק לגבר מותגים, כלומר ארנק עור של מותג מוביל ידוע. "רודי" מותג מוצרי העור בישראל, מומחים בתחומם, לארנקים ותיקים. ארנק מעור איטלקי לגבר של מותג הבית Rudi הוא שם נרדף לאיכות גבוהה וסטנדרט גימור גבוה.

ארנקי העור שלנו מיוצרים מהעור הטוב בעולם, 100% עור איטלקי אמיתי, מה שמקנה לארנק עמידות לשנים רבות והנאה צרופה לאורך זמן. הרי רובנו לא מחליפים ארנק כל יום, גם לא קונים כל שנה.

ממליצים לכם להיכנס לגלריה של דוגמאות מקוריות לארנקים מעור נאפה או נובוק, בעיצוב אישי לפי הזמנה. יש שם מלא רעיונות שיתנו לכם השראה למתנה לגבר, כמו למשל ארנק עם חריטה אישית בכל שפה, ארנק לגבר עם תמונת איור שלכם, תמונה זוגית/ משפחתית לפי בחירה והעדפה, כמו גם הקלאסיקות האהובות עליכם, ארנקים עם הטבעות בזהב 18 קראט/ כסף טהור בעברית/ אנגלית.

רוצים להשקיע בעצמכם מבלי להתפשר על איכות? לכו על הטוב ביותר, אל תתפשרו. באתר תמצאו מבחר של מאות דגמים בטווח מחירים רחב. הקליקו כאן> ארנקים מעור

לבסט סלר שלנו קוראים דגם יוניק. כבר שנה חמישית ברציפות. הארנק מעור נאפה רך ונעים למגע וחביב על צעירים ומבוגרים, המעדיפים ארנק קטן יחסית, שנכנס לכיס הג'ינס, וכולל חלוקה פנימית פרקטית.

לאור הביקוש הרב, הוא במבצע לזמן מוגבל, כולל משלוח מהיר חינם עד הבית. נצלו את ההזדמנות עוד היום.

ההזמנה מתבצעת אונליין באתר. יש אופציה לאיסוף עצמי מהסטודיו בתל אביב, בתיאום מראש בוואטסאפ 054-4333988

תוכן: פרח דה מדונסה  wixnet