חיפוש

טיפים לקניית ארנק עור לגבר

רגע לפני קניית ארנק עור חדש לגבר, כדאי לשים לב לכמה טיפים חשובים באמת:

*יש לעשות את ההפרדה בין ארנק מעור אמיתי לבין ארנק שהוא ממש לא עור (דמוי עור), שהרי ההבדלים בין השניים בולטים ומשמעותיים.

*יש להתאים את הארנק לשגרת היום יום שלכם. למשל, אם אתם נסחבים עם מלא כרטיסים, אזי יש לבחור ארנק עם חלוקה להרבה תאים ייעודיים לכרטיסים. אם אתם אנשים של הרבה שטרות, בדקו שיש חלוקה לכמה תאים גדולים.

*קנו ארנק מעור רק אצל מי שמתמחה בעורות. היצע הארנקים מאוד גדול ואפשר לראות אותם בכל מקום. תוכלו למצוא מאות דגמים ברשת| בחנויות הקניון| חנויות רחוב, עם הבדל אחד, אליו יש לשים לב! קנו ארנק מעור רק בחנויות המתמחות בעור, ובמילים אחרות, מהמומחים לעור.

רק אצלם תמצאו ארנקים מעור איטלקי אמיתי. כך גם תהיו בטוחים, שאתם קונים מוצר מעולה, שישרת אתכם לשנים רבות. זו גם המטרה שלכם, ללכת עם ארנק לאורך זמן, ולא לרכוש כל שנה. עם אחריות וכתובת לחזור אליה, בכל שאלה ובעיה. הוא ישרת אתכם באופן הכי איכותי ונוח לשנים רבות.

*בדקו את הארנק לעומק, רדו לרזולוציות גבוהות, שימו לב לרמת התיפורים, הבטנה הפנימית, הכפתורים והרוכסן בארנק אותו אהבתם. לא תמיד מה שנראה מושלם כלפי חוץ, גם איכותי מבפנים, שימו לב לסטנדרט הגימור והייצור של המוצר.

קניה מהנה וחכמה!

האתר שלנו: www.rudi.co.il טלפון: 03-5171115 וואטסאפ: 054-4333988
מדיה ודיגיטל wixnet.co.il www.oldangler.com www.rudigallery.com