חיפוש

תיק מנהלים לגבר

מחפשים תיק מנהלים לגבר? הגעתם למקום הנכון.

כמנהל או איש עסקים, אתם בטח לא הולכים להתפשר על פחות מתיק מנהלים מעולה.

וקוד לבוש עסקי כולל גם תיק עור כי חשוב שתיראו קום אל פו כמו שצריך. בין אם אתם שייכים לאלה שיושבים במשרד ובין אם אתם מחוץ למשרד בפגישות עם לקוחות.

מומלץ מאוד להיראות ייצוגי ומכבד את המעמד והתפקיד. ולכן אתם חייבים לפרגן לעצמכם תיק מנהלים קלאסי איכותי, העשוי עור איטלקי. הרי אתם רוצים להיראות מיליון דולר.

תיקי העסקים של המותג האיטלקי יוקרתי old angler מבוקשים ביותר בקרב קהילת אנשי העסקים. ומדובר בתיקים קלאסיים איכותיים ופרקטיים וחשוב לא פחות, נוחים מאוד לנשיאה ביד.

רודי מוצרי עור משמשים כנציגים בלעדיים של Old Angler Italy בישראל מזה 30 שנה. מומחים בתחום ומקצוענים בכדי לייעץ לכם בבחירת תיק המנהלים הטוב ביותר והמתאים ביותר לתפקידכם.

תיק מנהלים של "אולד אנגלר" הוא דוגמה מעולה לשילוב מושלם ופנומנאלי של קלאסיקה ויוקרה, ומיד תחושו במקצוענות. ביוקרה. בייצוגיות. אז כל אחד והסגנון שלו, אך כולם רוצים נוחות, ופרמטרים אלה קיימים במבחר התיקים באתר.
חברת "רודי" מוצרי עור, המייבאת את תיקי העבודה, המנהלים והעסקים מאיטליה, חוסכת לכם את פערי התיווך לתיק מנהלים לגבר.

הקניה ישירות מהיבואן לצרכן. החיסכון ענק לכיס וההוצאה מוכרת. כל תיקי העור, מיוצרים מעור ברידג' איטלקי 100% עור אמיתי הטוב ביותר בעולם, במראה אירופאי כובש. מה בתוך התיק ואיך הוא נראה מבפנים, שאלתם?

תיק המנהלים לגבר מגיע בגזרה דקה או עבה, ועם תא מרופד למחשב נייד, טאבלט. וכן בעל תאים פנימיים נוספים לפולדרים, מחברת פגישות וכמובן תאים ייעודים לעטים וכרטיסים.

וניתן לאחיזה ביד או על כתף עם רצועה מתכווננת וקל משקל. ההזמנה מתבצעת אונליין באתר הבית עם אופציה הגעה לחנות היבואן בתל אביב.

✔האתר שלנו: www.rudi.co.il

✔טלפון: 03-5171115

✔וואטסאפ: 054-4333988

בתיאום מראש בוואטסאפ 054-4333988