חיפוש

ארנקים עם תמונה לגבר

על מה כולם מדברים ומה הבאזז החדש? על ארנקים עם תמונה לגבר, זה הדבר עכשיו. יש הייפ מטורף סביב זה, ואתם לא רוצים להישאר מחוץ לתמונה, נכון?! מעולה, נארגן לכם את המתנה המושלמת לגבר, ארנק מעור איטלקי אמיתי עם תמונה זוגית/ משפחתית שלכם.

יש לכם אצלנו את המוצר הטוב ביותר והמקורי במחירים הכי משתלמים לכיס, ללא פערי תיווך היישר מהיצרן והיבואן לצרכן. חריטה בלייזר ניתן לבצע רק על עור נובוק, המיועד בדיוק למטרה זו, ושלא יספרו לכם סיפורים, ארנקים עם תמונה לגבר הם ארנקים מעור איטלקי אמיתי.

ארנק עם חריטה Rudi.co.il
ארנק עם חריטה Rudi.co.il

רוצים להתקדם לעבר הארנק הנחשק? נכנסים לאתר ובוחרים את הדגם שהכי אהבתם מתוך מבחר הארנקים. שולחים תמונה ואנחנו כבר נתקתק את ההזמנה לאריזת מתנה.

המותג המקומי המוביל "רודי" מומחים לארנקים ותיקים מעור לגברים ונשים, ובלעדיים בארץ להטבעות אמיתיות בזהב 18 קראט/ כסף טהור וחריטות בלייזר של תמונות והקדשות על ארנקים.

באתר הבית של Rudi יש מאות דגמים של ארנקי עור, כולל רעיונות להטבעות אישיות, שבטח תאהבו, כי מי מאיתנו לא רוצה שהמתנה שלו ליום ההולדת תהיה מיוחדת ומקורית.

סידרנו לכם מבצעים מעולים לארנקים לגבר עם צריבה בלייזר, במחירי מבצע עד גמר המלאי. נצלו את ההזדמנות עוד היום. בקניה מעל 300 ₪ משלוח מהיר חינם עד הבית לכל הארץ.

רוצים לשאול אותנו על דגם מסוים? אנו זמינים בשבילכם בטלפון: 03-5171115.

ההזמנה מתבצעת אונליין באתר עם אופציה לאיסוף עצמי מהסטודיו בתל אביב, בתיאום מראש בוואטסאפ 054-4333988